Heerenveen, 24 februari 2012 Accell Group N.V. heeft in 2011 een stijging van de omzet en nettowinst gerealiseerd. De omzet steeg met 9% naar 628,5 miljoen (2010: 577,2 miljoen) onder andere dankzij de stijgende verkoop van elektrisch ondersteunde en sportieve fietsen door een sterke groei in met name Duitsland. Door een goede ontwikkeling van het werkkapitaal en een relatieve afname van de voorraden was er sprake van een sterke cashflow. Mede door een per saldo positieve bijdrage uit incidentele posten, steeg de nettowinst over 2011 met 11% naar 40,3 miljoen (2010: 36,4 miljoen).

Beschikbare documenten

Hieronder vindt u de documenten die voor dit onderdeel beschikbaar zijn. De documenten zijn beschikbaar in het PDF-formaat en kunt u bekijken met de gratis Adobe® Reader®.
  3151668.pdf (Adobe PDF-document, 86Kb)
Winst Accell Group stijgt met 11% in 2011