Amsterdam - 29. February 2012

GFI Software, leverancier van IT-oplossingen voor het MKB, heeft Marcel Van Druten aangesteld als Channel Sales Manager Noord-Europa en Scandinavië. Hiermee wil GFI Software de verdere groei van de organisatie binnen deze regio’s stimuleren. GFI hecht veel waarde aan een goede samenwerking met haar channel partners en zal hier de komende jaren in blijven investeren. Van Druten is in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het identificeren van nieuwe kansen en de ondersteuning van de GFI-partners in zijn regio.

Voorheen was Van Druten onder andere werkzaam als Sales Director bij ShoreTel, als Business Development Manager bij Siemens Enterprise Comhttp://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/GFI-Software/c/munications en werkte hij als Distribution Manager bij Nortel. Van Druten is aangenomen op basis van zijn uitgebreide ervaring op het gebied van sales en customer relations.

De oplossingen van GFI worden via channel partners verkocht. De distributie wordt in de Benelux verzorgd door DCC Nederland en Portland Europe. Marcel Van Druten werkt nauw samen met deze partijen om het productportfolio van GFI bij een bredere groep resellers bekend maken.

“De channel-gerichte aanpak van GFI Software spreek me erg aan”, zegt Van Druten. “Bovendien heeft GFI een zeer compleet productportfolio. Ik kijk er naar uit om alle verschillende partners te leren kennen en samen met hen het succes uit te bouwen.”

Over het bedrijf

Over GFI Software
GFI Software biedt software voor e-mailbeveiliging, archivering en faxen, netwerkbeveiliging en oplossingen voor monitoring en beheer op afstand voor kleine en middelgrote bedrijven via een uitgebreide en wereldwijde partner comhttp://www.lewiswire.com/nl/lewiswire/GFI-Software/c/munity. De producten van GFI zijn beschikbaar on-premise, in de cloud of als een hybride van beide delivery modellen. Dankzij een bekroonde technologie, een agressieve prijsstrategie en een sterke focus op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven, beantwoordt GFI Software aan de behoeften van de MKB-organisaties op wereldwijde schaal. Het bedrijf heeft kantoren in de Verenigde Staten (North Carolina, California en Florida), UK (Londen en Dundee), Oostenrijk, Australië, Malta, Hong Kong, de Filippijnen en Roemenië die wereldwijd meer dan 200.000 installaties ondersteunen. GFI is een channel-georiënteerde onderneming met duizenden partners wereldwijd. Bovendien is GFI een Microsoft Gold Certified Partner. Meer informatie over GFI is te vinden op http://www.gfi.nl.

Contactgegevens

Distributiepartners van GFI Software in de Benelux zijn: Portland Europe en DCC Nederland BV.

Voor fotomateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Rogier Heemskerk van LEWIS – Global Public Relations:
Tel: + 31 (0)40 235 4600
E-mail: GFI@lewispr.com